shutterstock_106021661
servicesentral
/alt samlet på et sted

LEIETAKERE

Vårt Service Center skal gjøre din hverdag som leietaker enklere gjennom
ett felles kontaktpunkt for alle henvendelser.

Service Center

Vårt Service Center skal gjøre din hverdag som leietaker enklere gjennom ett felles kontaktpunkt for alle henvendelser.

Tjenester
Som leietaker hos Hinna Park kan vi tilby ditt firma en rekke ulike tjenester - fra resepsjonstjenester til vakthold, leie av ekstra møterom og renhold.
Les mer om dette

SEND E-POST til: 
drift@hinna-park.no
shutterstock_106021661

Praktiske opplysninger

KLAGER PÅ PARKERINGSBØTER

Klager sendes i første omgang til:
parkering@kredinor.no som er gyldig. Biler uten gyldig kort blir tauet bort for eiers regning.

Vaktmester-oppdrag

Hinna Park AS har egen vaktmester som kan hjelpe med de fleste henvendelser på kort varsel.

Om du vil bestille vaktmester-tjenester, merk emne på e-post: «Vaktmester oppdrag».

Postombæring

Hinna Park har en avtale med ISS om henting og levering av post. Leietakere kan velge om de ønsker besøk en eller to ganger hver dag, avhengig av behov.
Nye kunder som ønsker å være med i ordningen må opprette egen postboks på Forus Bedriftsenter, Postterminalen. Deretter inngås avtalen direkte mellom Hinna Park AS og leietakeren.

For spørsmål rundt avtalen:
allison@hinnapark.no

For spørsmål eller tilbakemeldinger rundt serviceleveransen, vennligst send e-post til: torgeir.ravndal@iss.no

HMS info

Sikkerhetstiltak for leietakere og besøkende

I nødsituasjoner ring: Brann: 110, Politi 112 og Ambulanse: 113
  • Vennligst rapporter alle skader på bygget, ulykker og andre skader til din arbeidsgiver/ vert som skal rapportere disse til Hinna Park.
  • Vennligst pass på at elektrisk utstyr er skrudd av og at tidsur brukes på kaffetrakter/vannkoker
  • Bruk ikke heis ved evakuering
  • Følg skilting av nødutganger ved evakuering av bygget
  • Besøkende må være med deres vert under evakuering
  • Møtested er Festplassen, utenfor Kanalpiren

Adgangskort

Alle leietakeres ansatte får adgangskort ved innflytting. Den koden som tastes av kortbruker når kort brukes første gang, er gjeldende for videre bruk.

Alle spørsmål relatert til adgangskort rettes til:
 adgang@ronning-el.no
Adgangskort kan hentes mandag, onsdag og fredag mellom kl. 13:00 og 15:00 fra Troll Bygg.

Renhold

ISS
For spørsmål om avtalen eller tilbakemeldinger ta kontakt med:
Avdelingsleder Izabela Tostensen
izabela.tostensen@iss.no

Toma
Spørsmål angående renhold i Kanalpiren kan sendes til:
cecilia.lundin@neas.no

tilbud til leietakere fra Stadionparken

De følgende tilbud gjelder:

Ask’n Foyn 10%
b.young 10%
Match 10%
Inline frisør 10%
Jernia 10%
 
Høyer, Pasta Pasta og Notabene har bedriftsavtaler.
 





 

Kantiner

Fjordpiren

Kantinen befinner seg i 1. etasje i Fjordpiren og driftes av Albatross.

Ønsker du å vite ukesmenyen?
Kontaktperson Fjordpiren:
Frode Torsteinbu, tlf: 47 93 26 14
fjordpiren@albatross-as.no
P1013074
78

Kanalpiren

Kantinen befinner seg i 1. etasje i Kanalpiren og driftes av Albatross.

Ønsker du å vite ukesmenyen?
Kontaktperson Kanalpiren:
Nils Petter Berdal tlf: 52 97 40 00
kanalpiren@albatross-as.no

PRIVATe ARRANGEMENTER I fjordpiren og kanalpiren


Kantinene i Fjordpiren og Kanalpiren kan leies ut til bedrifts- og privatarrangementer. Egne betingelser gjelder.
For mer informasjon ta kontakt med Beate Sivertsen på tlf: 52 97 40 00
hinnapark@albatross-as.no

Bildene viser kantinen i Fjordpiren dekket til bryllup.
Foto: Linn Smerud

Store Øyeblikk

Kantinen driftes av R&K Service.

Møtemat bestilles innen kl. 13 dagen før på følgende adresse: Viking@rkservice.no

Forslag eller tilbakemeldinger kan sendes til kjøkkensjef på mailadresse: Gaute@rkservice.no

Viking FK tilbyr også et konferansesenter og utleie av møterom med kapasitet fra 2 – 220 personer.

 
Kontakt:
Zane Ozola, tlf 982 80 916

Viking konferanse: post@viking-konferanse.no
P1013052